czwartek, 26 listopada 2015

Lecie, lecie i po leciu....

Dwa słowa od Prezesa SKPG:

Dwa słowa ode mnie odnośnie minionej imprezy. Pozwolę sobie powtórzyć to, co mówiłem podczas rozpoczęcia, ponieważ mam świadomość, że nie do każdego te słowa dotarły.

Dziękuję wszystkim za tak liczne przybycie i wspaniały weekend. Koło to nie przepisy, regulaminy czy rozporządzenia ale Wy, my - ludzie je tworzący! Dokładne podsumowania pojawią się pewnie niebawem, ale wiele wskazuje na to, że było to Lecie rekordowe - prawie 400 przewodników w jednym miejscu!
Chciałbym również przeprosić za zamieszanie podczas ogniska przy wręczaniu rzymskich blach. Niestety nagłośnienie wymusiło na nas pewnie zmiany w pierwotnym planie.
Gratuluję także kolejny raz nowym przewodnikom oraz Sympatykowi! Mam nadzieję, że znajdziecie swoje miejsce w Kole!
Dziękuję również wszystkim za kulturalny doping podczas meczu. Cóż, tym razem się nie udało, jednak zostawiliśmy zdrowie i serce na boisku. Mam nadzieję, że za rok puchar wróci tam, gdzie był ostatnie 4 lata.
Pozdrawiam,
Prezes SKPG
Mateusz "Olaf" Dziurski

Większe podsumowani, zdjęcia i relacje pojawi się później... 

0 komentarze:

Prześlij komentarz